Fullt upp...


Ja tydligt så har jag väldigt fullt upp hela tiden, jag har tänkt att lägga upp bilder ifrån i påskas men det har inte blivit av än. Jag är ju inte en sån person som sitter vid datorn så mycket utan gör hellre annat så därför blir det långt mellan blogginläggen. Trots de ser jag ju att det är folk som är inne och läser och det är verkligen jätte kul.
Idag åkte jag över till Knixie, fick super god mat, och kaffe efter det. Vi bor så nära varandra men ses sååååå sällan, FÖR sällan.. =( Tråkigt sånt där.
Nej mer bloggskrivande får bli en annan dag när jag har mer tid och lust.

(BTW, Min underbara systerdotter praktiserar men mig nu oh gissa om jag är glad och tacksam för all hjälp jag får! )

Kommentarer
Postat av: Knixie

JA du bloggar sällan! Och vi ses alldeles för sällan!!!

2010-04-22 @ 13:30:25
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0