Norrmänn på besök!

Norrmännen var på besök i en vecka men det är bara att erkänna, Jag är VÄRDELÖS på att komma ihåg kameran..

Här är vi tjejer på SPA!!!
Ansikts masken smetas på.

Verandan där vi tillbringade hela eftermiddagen/kvällen.

Ansiktsmaskerna är på..

Anita njuter av fotbad.

Mitt fotbad

Yvonne i fotbad och med ansiktsmask.

Yvonne i den vedeldade tunnan.

Mat innan vi skulle åka hem..




Spa dag/kvällen va helt underbar. Började med kaffe/fika, sen yoga, sen massage (valfri), sen fotbad och ansikts peeling och ansikts mask, sen bada vedeldad tunna, sen mat och sen självklart ansikts kräm och fotkräm och handkräm! Hela kroppen känndes som ny när vi åkte hem på kvällen. Ett stort tack till Yvonne som kom på ideen och även betalade för hälften av oss. Jag fick spa-trippen som sommarpresent?!

Vill bara säga att sommarpresent är något som jag aldrig hört talas om tidigare men tydligen finns det i denna underbara familj. Tack tack och åter igen tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0