Midsommarafton

Var i mammas hus och firade midsommar med nära och kära! =)

Solstrålen =)

Niklas i början av kvällen, snorig som fan och inte alls på bra humör..

Syster min

Bosse

Solstrålen

Namnam =)

Niklas Och Jenny

Patrik


Vackra syster min


Kvällen blev lyckad. Hade jätte trevligt, åt god mat, drack gott, skrattade och sjöng snappsvisor m.m.
Senare på kvällen kom Dino, Peter och Tobbe över oxå. =)


På midsommardagen drog jag och Johan ut med båten några timmar.
Jag fick min första Gös!!

Den var för liten för att ta med hem men nästa gång vi åker ut då ska jag fånga en stor! =)

Johan fik två små Gäddor! =)




Nu är snart långhelegn slut och som vanligt har det gått alldeles för fort.
Idag ska vi tvätta lite och sen har vi blivit bjudna hem till Jenny och Niclas på middag. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick ju två små gäddor :)

2010-06-27 @ 13:36:07
Postat av: Kia

Jo jag vet Johan men jag skrev lite galet...

2010-06-27 @ 20:55:40
URL: http://lillalarkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för en underbar midsommarafton och en mysig middag igår =)

2010-06-28 @ 14:03:34
Postat av: Knixie

Jasså där är den berömda firren som du fångade =))

Gött ni verkade ha på midsommar i alla fall =)

KRAAAM

2010-06-28 @ 16:37:10
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0