Lördag

I lördags firade vi Emilia som fyllde 1 år i torsdags.


En av presenterna..




Törstig liten tös..


Jordgubbs tårta bjöds det på, GOTT!!


Emilia gillade tårtan väldigt mycket. =)



Här är lill prinsessan som går helt själv.




Efter ett års kalaset bar det av hem till mamma där vi firade mors dag en dag för tidig..


Jenny, Mia, Therese och Niclas


Anki, Patrik och Hasse


Jenny, Patrik, Anki och Niclas


Therese och Mia = Mobilnörd och Mobilnörd?


Snyggast i stan!!


Mia och Therese YOOOOOO


Therese myser med BALDER...??? Skummt...


Lördagen blev en hel härlig dag/kväll, tack allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilka fina foton du fick :) Mina blev inte så fina, som dina blev.

2010-06-01 @ 18:48:44
URL: http://buckiz.blogspot.com/
Postat av: Knixie

HAHAHAH shitt jag skulle ha gjort mig i ordning mig innan

Du tänk på att vetten märka kortet på Emilia innan du lägger upp dom är du snäll! Räcker att du skriver Lilla lärkan över bilden i paint eller något...

2010-06-01 @ 21:12:49
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Knixie

När du har tid någon dag så får du gärna gå in på min blogg och skriva en kort recension om vad

du tycker om bloggdesignen jag gjort till dig. Både bra och dålig kritik är välkommen. Om jag exempel träffa rätt på hur du ville ha bloggen m.m.

2010-06-02 @ 06:44:08
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0