Skit på jobbet...

Så här "kul" har vi haft på jobbet idag..  (Ramla ner där kommer göra ont)

Men när utdrags plankan var på plats kröp jag ut och höll tummarna att jag inte skulle falla ner.


Det gick ganska bra, (jag lever ju än) men fan va skakig jag var i benen..!


Hahaha och det var så trångt på jobbet att Therese va tvungen att krypa under bocken för att komma in i rummet hon skulle tapetsera.. Det gick exakt så här bra!!!!   (Hon sitter fast=)



Men tapetseringen blev bra iaf..



Imorgon är sista dagen som Therese jobbar med mig.. Fan va tråkigt jag kommer ha sen. Tack igen gumman!

Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

URS!!!!! Jobbigt jobb!!! Trångt också!



Du har en Award att hämta hos mig på min blogg!

2010-10-26 @ 20:31:03
URL: http://josefineeriksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0